2008. 06. 16.

A foltos szenvedély

Egy nagyon kedves foltozós barátném, Gabicza által szerettem bele, ebbe a gyönyörű kreatív hobbyba. Nála láttam készülő szép munkákat, és döbbentem rá, hogy ez még hiányzik az életemből, és olyan vonzást éreztem, hogy én is akarok ilyet, amit már ritkán egy tevékenység iránt. Mindig is szerettem kézműves dolgokkal foglalkozni, kötés, hímzés, makramé, szalvétatechnika stb. mind kipróbáltam sőt évekig űztem is. Mára már csak inkább a kötés maradt meg, hiszen itt az unokám, akinek ismét alkothatok.
A foltvarrás sajnos még csak a gyüjtögető és lelkileg előkészítő fázisba van nálam, de már készítettem kisebb dolgokat, amit nem igen tartottam publikálásra méltóra. Jelenleg a fő problémám az időhiány, hiszen most is tanulok, és még 2,5 évig optimális esetben fogok is, addig marad az elméleti továbbképzés, és a várakozással teli vágyakozás.

Nincsenek megjegyzések: