2010. 06. 27.

6. félév

Régen írtam ide, de legyen mentségem, hogy a vizsgáim most fontosabbak voltak. Lezártam több kevesebb sikerrel az utolsó előtti, 6. félévemet is. Innentől egyenes út vezet a diplomáig, mely reményeim szerint 2011. márciusban lesz meg!
Sok minden történt, de ami a legfontosabb, hogy az unokáim, hamarosan ugyan is többen leszünk szépen fejlődnek, és hála az égieknek egészségesek!
Most még a regenerálódás napjait élem, de hamarosan elkezdem az aktívabb varrós napokat, van egy két elképzelésem, de majd csak akkor lesz publikus, ha már készen lesznek. Majd fotókkal is bemutatom!

5 megjegyzés:

F.Gina írta...

Hajrá, hajrá !

Dorka írta...

Végre,végre!! Egy kicsit lehetett volna bővebben is... Olyan ritkán és kevés hírt adsz magadról!!

bruercsi írta...

Bocsi, az előző én voltam, csak véletlen Dorka volt bejelentkezve...

maca írta...

Köszi Lányok!
Majd, ha már kipihentem magam többet írok!

dit írta...

Jó, hogy hírt adsz magadról, gratulálok a sikeres vizsgákhoz! Pihenj sokat a nyáron! :o)